poniedziałek, 30 marca 2015

A książek ciągle przybywa... :)


Życie bibliofila nie jest łatwe. Wychodzi tak dużo dobrych książek, że nie sposób się oprzeć. I nie przeszkadza nawet to, że regały nie chcą  pomieścić wszystkich. Ale jak tu nie skusić się na takie tytuły? 

Najnowszy stosik zawiera:

Ciemność płonie - Jakub Ćwiek (Sine Qua Non). W trakcie czytania, ale już mogę stwierdzić, że to jedna z najlepszych książek Jakuba Ćwieka. 

Mroczny zakątek - Gillian Flynn (Znak). Nasłuchałem się o tej książce tyle dobrego, że nie miałem wyjścia i udałem się do księgarni. 

Śnieżka musi umrzeć - Nele Neuhaus (Media Rodzina). Autorka polecona przez panią z biblioteki:) Podobno przeczytała jednym tchem, bez jedzenia i picia, więc mam nadzieję na trzymający w napięciu kryminał. 

Galveston - Nic Pizzolatto (Wydawnictwo Marginesy) Od dłuższego czasu ta powieść nie dawała mi spokoju. Efekt? Podobnie jak przy Mrocznym zakątku. 

Syn - Jo Nesbo (Wydawnictwo Dolnośląskie) Lubię kryminały, a to podobno najlepsza powieść Jo Nesbo. 

Niedługo święta, będzie co czytać:) A Wy co polecacie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz