poniedziałek, 30 marca 2015

Inna dusza - Łukasz Orbitowski (zapowiedź)


Ale chyba są inne duchy, wiesz, takie, co żyją w człowieku obok tych naszych dusz, zwyczajnych. I czegoś tam sobie chcą. Niektóre są ciche, inne głośne. Wrzeszczą, hałasują. To jest nie do wytrzymania. Znaczy, tak mi się wydaje, że z takim duchem w środku strasznie ciężko żyć, zwłaszcza jak on chce czegoś, na co ty nie masz ochoty.

Miasto. Zniszczone, obdrapane i brudne kamienice. Zmęczeni ludzie w ubłoconych, wiecznie spóźnionych i zatłoczonych autobusach. Przygnębienie i pustka. I nagle w jednej głowie kiełkuje ta dziwna myśl, nieodparte pragnienie. Bez motywu, bez powodu, jak głód. Tak jakby ciało przejmowała inna dusza, która nakazuje to zrobić, i nie można od niej uciec.

Pewnego dnia miasto zatrzyma się przerażone zbrodnią.

Premiera nowej powieści Łukasza Orbitowskiego już 30 kwietnia. Czekam z niecierpliwością.

Tytuł: Inna dusza 
Autor: Łukasz Orbitowski
Wydawnictwo: Od deski do deski
Data premiery: 30.04.2015

6 komentarzy:

  1. Chciałabym przeczytać tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie trzeba:) Nie mogę doczekać się premiery. Na blogu Orbitowskiego jest fragment Innej duszy. Tyle chwilowo musi wystarczyć :) http://orbitowski.pl/2014/07/tydzien-z-glowy-302/

      Usuń
  2. Ja również czekam z niecierpliwością i przebieram nóżkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do premiery jeszcze tylko, albo aż miesiąc:) Wytrzymamy.

      Usuń
  3. 'Zapiski Nosorożca' podobały mi się. 'Szczęśliwa ziemia' trochę mniej i to nie ze względu na jakość, ale po prostu to nie mój gust. Tę książkę chyba sobie odpuszczę. P.S. Okładka mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Szczęśliwa ziemia to jedna z najlepszych powieści jakie przeczytałem, oprócz Magicznych lat Roberta McCammona. Żadnej książki Orbitowskiego nie mogę sobie odpuścić. I nawet nie próbuję:) A Zapiski też mi się podobały.

      Usuń