poniedziałek, 11 maja 2015

Stosik na maj


Podziemne miasto - Łukasz Henel (Videograf). Najnowsza powieść Łukasza Henela, której akcja umiejscowiona jest w Międzyrzeckim Rejonie Umocnionym. Przeczytane, recenzja już wkrótce :)

Bękarty Wołgi. Klechdy miejskie (Korporacja Ha!art). Antologia opowiadań inspirowanych legendami miejskimi. Teraz czytam.

Listy niezapomniane - Shaun Usher (SQN). Zbiór ponad stu wyjątkowych, najciekawszych i najważniejszych listów w historii ludzkości. W trakcie czytania.

Ostre przedmioty - Gillian Flynn (Burda Publishing). 

Zaginiona dziewczyna - Gillian Flynn (Burda Publishing).

6 komentarzy:

  1. Właśnie skończyłam czytać Mroczny zakątek Gillian Flynn i jestem zachwycona, zdecydowanie muszę sięgnąć po kolejne jej książki. Zaginioną dziewczynę oglądałam mam nadzieję, że książka jest lepsza, gdyż film mnie nieco rozczarował. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekranizacje najczęściej nie dorównują powieściom. Jest duża szansa, że "Zaginiona dziewczyna" się spodoba. Nie no, Flynn pisze tak, że nie mam o to obaw:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Czytałam "Zaginioną dziewczynę", jeszcze w starym wydaniu, nie filmowym. Świetna książka, bardzo wciągająca. Koniecznie muszę obejrzeć sobie jej ekranizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasłuchałem się tyle dobrego o tej książce, że nie mogłem sobie odmówić i wyjść z księgarni z pustymi rękami. Ekranizacji też jeszcze nie widziałem, ale najpierw muszę przeczytać:) Za niedługo nowa Puzyńska, teraz nowy Czubaj i Bonda, no i Psy gończe. AAA kiedy to wszystko przeczytać:)

      Usuń
  3. Czekam na "Listy niezapomniane" od SQN, na półce czeka "Zaginiona dziewczyna", a "Bękarty Wołgi..." ciężko było mi zmęczyć - mamy wiele wspólnego w czytelniczym maju ;D
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Listy niezapomniane" powinny ci przypaść do gustu. Poza tym są tak pięknie wydane... sama przyjemność czytania:) Z "Bękartów Wołgi" czytałem pierwsze opowiadanie "Petycję" Michała Zantmana i mam nadzieję, że reszta jest równie dobra. Wiele wspólnego jest, tylko mój stosik, jakiś taki mini;) Może to i dobrze, bo tak piękna pogoda odciąga od czytania:)

      Usuń