wtorek, 27 grudnia 2016

Karuzela - Agnieszka Lis (zapowiedź)

Że cię nie opuszczę aż do śmierci…

Renata żyje w nieustannym biegu. Trudno jej znaleźć choćby krótką chwilę tylko dla siebie. Cały dom jest na jej głowie, co przy trójce małych dzieci i ciągle nieobecnym mężu nie jest łatwe. Poza tym, od pewnego czasu kobieta boryka się z różnymi dolegliwościami. Najlżejszy dotyk sprawia, że na jej ciele pojawiają się sińce. Diagnoza lekarska jest jednoznaczna – Renata choruje na białaczkę. Ta wiadomość zupełnie przewraca do góry nogami życie jej i oraz całej rodziny.

Karuzela,  to niezwykła opowieść o walce z okrutną chorobą. Pełna ciepła i subtelnego humoru. To  nie tylko historia Renaty, ale także całej jej rodziny, która w obliczu tragedii jednoczy się na nowo. Są bowiem sytuacje, w których człowiek nie może być sam. Zwłaszcza, gdy każda chwila jest walką o powrót do normalności, o jeszcze jeden mały krok.


Wydawnictwo Czwarta Strona
Data premiery: 11.01.2017

8 komentarzy:

  1. Już nie mogę doczekać się premiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boje sie jakos ksiazek o chorobach, nie wiem czy to dlatego, że wciaz tkwi we mnie przeswiadczenie o mocy sprawczej slowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudny temat, ale warto się zapoznać z powieścią

      Usuń
  3. Jestem zaintrygowana! Poza tym, styl pisarki jeszcze nie był mi dany do spróbowania, niemniej jednak przywiązuje do niego sporą wagę i mam nadzieję, że gdy już się zmierzę z jakąś jej powieścią, nie zawiodę się. ;)

    Pozdrawiam ciepło,
    Magia słowa

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pozytywka" ogromnie mi się podobała, więc na pewno przeczytam i tą :)

    OdpowiedzUsuń